Skip to content

Vind snel en gemakkelijk je antwoord in onze veelgestelde vragen

Wil je jouw website laten maken of optimaliseren? Hier vind je de meest gestelde vragen, speciaal voor zorgpraktijken, multidisciplinaire teams en marketeers van zorgorganisaties.

Zoek je toch nog iets anders? Vraag het ons!

Algemeen

Wij zijn maandag tot vrijdag op kantoor van 9:00 uur tot 17:30 uur en je kunt ons telefonisch bereiken via 030 – 320 0380 of via e-mail info@ehealth88.nl.

Onze algemene voorwaarden kun je hier downloaden: Algemene voorwaarden eHealth88.

CMS

Een Content Management Systeem (CMS) is een systeem dat wordt gebruikt om de inhoud (content) van een website te beheren. Een CMS beschikt over een controlepaneel waar iemand de website kan beheren en aanpassen naar wens. De webbouwer van de website kan content toevoegen en verwijderen via het controlepaneel en de website helemaal op maat maken. Daarnaast kun je zelf eenvoudig tekstuele aanpassingen maken in het CMS.

Wij werken met WordPress. WordPress is een Content Management Systeem waarin websites gemaakt en onderhouden worden. Om met onze versies van WordPress te werken heb je geen kennis van coderen nodig.

Design

Als er een eigen huisstijl is, vormt dit de basis van het ontwerp. Wij luisteren daarnaast goed naar je wensen en vertalen het geheel naar een professionele website.

Jazeker! Wij ontwikkelen graag een volledige huisstijl met logo voor je. Wij luisteren goed naar je wensen en maken hier een mooi ontwerp van. De ontwikkeling van een huisstijl begint vaak met een logo. Daarna worden definitieve lettertypes en het kleurenpalet bepaald. Afhankelijk van je wensen, maken wij ook een huisstijlhandboek op zodat alle partijen met wie je werkt, weten hoe zij je huisstijl moeten toepassen in geleverde producten en diensten.

Facturatie

Voor projecten op basis van gemaakte uren, ontvang je aan het einde van iedere gewerkte maand een factuur van ons.

Voor website projecten is de eerste factuur afhankelijk van wat er is afgesproken in de offerte. Voor websites geldt in principe een betaling van 2 termijnen: 1 termijn bij het tekenen van de offerte en 1 termijn bij oplevering of een 4 aantal maanden na de start.

Het CMS onderhoudsabonnement van een website start direct na de bouwfase en tijdens het live zetten van de website. Hosting gaat in wanneer er een domeinnaam voor je wordt gereserveerd of na de verhuizing van de hosting.

In principe factureren wij een maandabonnement halfjaarlijks, dus 2 keer per jaar een half jaar vooruit, rond 15 juni en 15 december. Tenzij hier andere afspraken over gemaakt zijn. Initiële investeringen worden vaak in 2 of 3 termijnen gefactureerd. Meerwerk en initiële uren worden aan het eind van iedere gewerkte maand gefactureerd.

Hosting

Hosting is het huren van een stukje opslag, rekenkracht en geheugen van een server. Een server is een soort sterke computer die meestal in een speciaal datacenter staat bij een webhoster. Door updates uit te voeren, de server te beveiligingen en de server zo te configureren dat elke website snel draait, zorgt de webhoster ervoor dat je website en e-mail blijven werken.

Ja, dat kan. Wij kijken of je huidige hostingpakket toereikend is. Het kan namelijk zo zijn dat het hostingpakket niet groot of sterk genoeg is voor de nieuwe website. Vaak is dit uit te breiden, maar als dat niet kan is het altijd mogelijk je website via ons te hosten.

Als het hostingpakket toereikend is en de nieuwe website is klaar, hebben wij de inloggegevens van je hostingpartij nodig zodat wij de nieuwe website naar je hostingpartij kunnen verhuizen. Soms hebben we dan nog aanvullende gegevens nodig zoals ftp-gegevens of database gegevens. We zullen dit zoveel mogelijk regelen met je hostingpartij, zodat u hierin ontzorgd wordt.

Ja, dat kan. Ook als u nog geen (website en) hostingpartij heeft, kunnen wij dat voor je regelen. We registreren in overleg met u een passende domeinnaam (bijvoorbeeld www.voorbeeldpraktijk.nl) en bouwen daar de nieuwe website op.

We bouwen de nieuwe website op onze eigen ontwikkelomgeving. Als de website klaar is voor gebruik, verhuizen wij je domeinnaam (bijvoorbeeld www.voorbeeldpraktijk.nl) naar onze hostingpartij. Hiervoor hebben we een verhuistoken nodig, die je kunt opvragen bij je huidige hostingpartij. Vergeet niet tijdig je huidige hosting op te zeggen. Als we de nieuwe website verhuizen, betekent dit dat je oude website wordt verwijderd. Het verhuizen duurt gemiddeld 4 uur en maximaal 2 werkdagen. Indien van toepassing stellen wij ook je e-mail goed in, in het hostingpakket. E-mail valt niet onder standaard hosting.

Onderhoud

Maandelijks onderhoud betekent dat wij je website elke maand checken op nodige updates en deze indien nodig ook doorvoeren. Dit is belangrijk voor de beveiliging van je website en om een goed werkende website te behouden. Naast de updates maken wij ook elk kwartaal een volledige back-up van je website. Mocht er dan onverhoopt toch iets met je website gebeuren, dan kunnen we deze back-up terugplaatsen.

SEO

Zoekmachine optimalisatie (ook wel SEO genoemd) is één van de goedkoopste manieren om meer bezoekers naar de nieuwe website te krijgen. Onder zoekmachine optimalisatie verstaan we het optimaliseren van de website voor het beter vindbaar worden in de zoekmachines via organisch verkeer (dus geen advertenties).

Storing

Heb je een storing of is je website zelfs helemaal uit de lucht, bel ons dan gerust op 030 – 3200 380. Wij zoeken uit wat het probleem is en zullen het zo snel mogelijk verhelpen.

Je website wordt elke maand door ons geüpdate. Daarnaast wordt er ieder kwartaal een back-up van je website gemaakt. Ook beveiligen wij je website goed. Wanneer er onverhoopt toch iets met je website gebeurd, kunnen wij een recente back-up van de website terugplaatsen en de problemen verhelpen. De kans dat je alles kwijt bent na een storing is dus erg klein.

Veiligheid

Staat er voor de url van de website HTTPS:// dan is de website goed beveiligd. De letter S staat voor security. Dit betekent dat je website een extra beveiliging heeft waardoor bijvoorbeeld gegevens die worden verzonden via een contactformulier extra versleuteld zijn. Een webpagina is veilig als er een icoon van een slot in de browserbalk staat.

Bij eHealth88 houden wij je website goed in de gaten. Doordat wij elke maand je website aan de achterkant updaten blijft deze goed beschermd. Daarnaast activeren wij een SSL certificaat voor je website wanneer je website via ons wordt gehost, je website staat dan in HTTPS in plaats van HTTP. Dit betekent dat je website een extra beveiliging heeft waardoor bijvoorbeeld gegevens die worden verzonden via een contactformulier extra versleuteld zijn.

Opzeggen

Als je je CMS onderhoudsabonnement wilt stopzetten, kun je ons bellen of een e-mail sturen naar info@eHealth88.nl. Je ontvangt via e-mail altijd een bevestiging. Let op! Als je het CMS onderhoudsabonnement stopzet, komt je website te vervallen.

Website

Al onze websites worden standaard responsive gebouwd. Dit betekent dat de informatie op de websites geschaald wordt weergeven op elk type apparaat. De website is daarmee dus ook goed toegankelijk op mobiele apparaten. Is iemand onderweg op zoek naar je telefoonnummer of adres dan zijn de contactgegevens ook klikbaar, voor optimaal gebruik vanaf vanaf de mobiele telefoon.

Wij richten de website zo in dat je zelf de teksten op de website aan kan passen. Wij schrijven hier een handleiding voor die je kunt gebruiken. Als je er niet uitkomt, kun je altijd met een van onze collega’s bellen op 030 – 3200 380. Wij helpen je graag. Wil je grotere veranderingen aanbrengen aan je website? Stuur dan je wensen per e-mail naar ons toe, zodat wij een indicatie van de kosten kunnen geven.

Om ervoor te zorgen dat de website goed blijft werken, passen wij de lay-out aan op basis van je wensen. Als je je wensen naar ons mailt, kunnen wij een indicatie geven van de tijd die we hieraan besteden en de kosten hiervoor.

De inhoud van je huidige website kunnen wij zeker overnemen als dit je eigen teksten en foto’s zijn. Bij het opstarten van de nieuwe website, ontvang je een lijstje met zaken die je bij ons kunt aanleveren.

Als u meer wilt weten over de kosten voor bijvoorbeeld het maken van een website of mobiele app, neem dan contact met ons op via 030 – 3200 380 of stuur een e-mail naar info@eHealth88.nl. Zo kunnen wij een passend voorstel maken bij je wensen.

Als je je website wilt uitbreiden dan is dat altijd mogelijk. Bijvoorbeeld als je een extra pagina wilt toevoegen aan het menu van je website. Laat ons weten welke uitbreiding je wenst, dan maken wij het voor je in orde op de website. Je kunt ook de teksten voor de betreffende pagina’s naar ons e-mailen, dan maken wij de pagina voor je op. Je ontvangt van tevoren een indicatie van de kosten.

Het is mogelijk je website te koppelen aan je Elektronisch Patiëntendossier (EPD). Wij kunnen het EPD inladen op een daarvoor speciaal ingerichte pagina of we kunnen linken naar patiëntendossiers van bijvoorbeeld PAZIO, Pharmeon en Praktijkinfo. Als je eigen EPD leverancier een online omgeving heeft, kijken we graag naar de mogelijkheden.

De tijd voor het realiseren van een website is afhankelijk van de grootte van de website. De gemiddelde doorlooptijd voor het ontwikkelen van een website ligt tussen de 4 en 12 weken.

De online support chat is het voeren van een gesprek met online getypte berichten tussen twee of meerdere personen. Op die manier wordt je bezoeker direct en live ondersteund. Het is één van de meest laagdrempelige manieren voor websitebezoekers om in direct contact te komen met een zorgprofessional. Daarnaast zorgt de support chat functionaliteit voor betere service en bereikbaarheid richting je cliënten. Wanneer je organisatie beter bereikbaar is, stijgt namelijk ook de cliënttevredenheid!

Ja, wij realiseren een support chat service passend bij je huisstijl. De chat service werkt ook goed op mobiele apparaten. Zo is je organisatie op élk moment bereikbaar via élk apparaat. De bezoeker van je website kan op zijn mobiele telefoon gemakkelijk de chatbox openen en snel een vraag stellen. Zo zorg je er voor dat meer van je bezoekers ook echt de informatie vinden die zij zoeken en daarmee ook eerder geneigd zijn om zich aan te melden bij je organisatie. Wij bemannen de chat niet voor je, maar trainen graag de medewerker(s) van je organisatie die deze taak op zich gaan nemen.