Veelgestelde vragen

Bekijk hier de veelgestelde vragen aan eHealth88. Misschien zit het antwoord op uw vraag er al tussen. Heeft u een andere vraag, bel ons via 030 – 3200380, stuur een e-mail naar info@ehealth88.nl of chat met een van onze collega’s via de support chat.

Algemeen

Wat zijn de openingstijden? / Wanneer kan ik jullie bereiken?

Wij zijn maandag tot vrijdag op kantoor van 9:00 uur tot 17:30 uur en u kunt ons telefonisch bereiken via 030-3200380 of via e-mail info@ehealth88.nl.

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Onze algemene voorwaarden kunt u hier downloaden: Algemene voorwaarden eHealth88.

CMS

Waar staat CMS voor?

Een Content Management Systeem (CMS) is een systeem dat wordt gebruikt om de inhoud (content) van een website te beheren. Een CMS beschikt over een controlepaneel waar iemand de website kan beheren en aanpassen naar wens. De webbouwer van de website kan content toevoegen en verwijderen via het controlepaneel en de website helemaal op maat maken. Daarnaast kunt u zelf eenvoudig tekstuele aanpassingen maken in het CMS.

Met wat voor CMS systemen werkt eHealth88?

Wij werken met WordPress. WordPress is een Content Management Systeem waarin websites gemaakt en onderhouden worden. Om met onze versies van WordPress te werken heeft u geen kennis van coderen nodig. Voor mobiele app’s werken wij sinds kort ook met een CMS systeem. Ook hierin kunt u zelf tekstuele aanpassingen maken.

Design

Mijn organisatie heeft een eigen huisstijl, verwerkt eHealth88 deze in de website?

Als er een eigen huisstijl is, vormt dit de basis van het ontwerp. Wij luisteren daarnaast goed naar uw wensen en vertalen het geheel naar een professionele website.

Ik heb nog geen logo of huisstijl, kan ik ook bij eHealth88 terecht voor het ontwerpen van een huisstijl?

Jazeker! Wij ontwikkelen graag een volledige huisstijl met logo voor u. Wij luisteren goed naar uw wensen en maken hier een mooi ontwerp van. De ontwikkeling van een huisstijl begint vaak met logo. Daarna worden definitieve lettertypes en het kleurenpallet bepaald. Afhankelijk van uw wensen, maken wij ook een huisstijlhandboek op zodat alle partijen met wie u werkt, weten hoe zij uw huisstijl moeten toepassen in geleverde producten en diensten.

Facturatie

Wanneer ontvang ik een factuur?

Voor projecten op basis van gemaakte uren, ontvangt u aan het einde van iedere gewerkte maand een factuur van ons.

Voor website projecten is de eerste factuur afhankelijk van wat er is afgesproken in de offerte. Voor websites geldt in principe een betaling van 2 termijnen, 1 termijn bij het tekenen van de offerte en 1 termijn bij oplevering of een 4 aantal maanden na de start.

Wanneer gaat mijn maandabonnement in?

Het CMS onderhoudsabonnement van een website start direct na de bouwfase en tijdens het live zetten van de website. Hosting gaat in wanneer er een domeinnaam voor u wordt gereserveerd of na de verhuizing van de hosting.

Maandabonnementen voor mobiele app’s gaan in bij het starten van een project. SLA’s gaan in bij het live gaan van een project.

Hoe vaak ontvang ik een factuur?

In principe factureren wij een maandabonnement halfjaarlijks, dus 2 keer per jaar een half jaar vooruit, rond 15 juni en 15 december. Tenzij hier andere afspraken over gemaakt zijn. Initiële investeringen worden vaak in 2 of 3 termijnen gefactureerd. Meerwerk en initiële uren worden aan het eind van iedere gewerkte maand gefactureerd.

Hosting

Wat is hosting?

Hosting is het huren van een stukje opslag, rekenkracht en geheugen van een server. Een server is een soort sterke computer die meestal in een speciaal datacenter staat bij een webhoster. Door updates uit te voeren, de server te beveiligingen en de server zo te configureren dat elke website snel draait, zorgt de webhoster ervoor dat uw website en e-mail blijven werken.

Ik wil mijn huidige hostingpartij behouden kan dat?

Ja, dat kan. Wij kijken of uw huidige hostingpakket toereikend is. Het kan namelijk zo zijn dat het hostingpakket niet groot of sterk genoeg is voor de nieuwe website. Vaak is dit uit te breiden, maar als dat niet kan is het altijd mogelijk uw website via ons te hosten.

Als het hostingpakket toereikend is en de nieuwe website is klaar, hebben wij de inloggegevens van uw hostingpartij nodig zodat wij de nieuwe website naar uw hostingpartij kunnen verhuizen. Soms hebben we dan nog aanvullende gegevens nodig zoals ftp-gegevens of database gegevens. We zullen dit zoveel mogelijk regelen met uw hostingpartij, zodat u hierin ontzorgd wordt.

Naast het bouwen van mijn website wil ik ook de hosting via eHealth88 regelen, kan dat?

Ja, dat kan. Ook als u nog geen (website en) hostingpartij heeft, kunnen wij dat voor u regelen. We registreren in overleg met u een passende domeinnaam (bijvoorbeeld www.voorbeeldpraktijk.nl) en bouwen daar de nieuwe website op.

Ik ben niet tevreden over mijn huidige hostingpartij. Kan eHealth88 ook mijn nieuwe website hosten?

Ja, wij kunnen ervoor zorgen dat uw website gehost wordt.

Hoe regel ik de verhuizing van mijn huidige hostingpartij naar hosting via eHealth88?

We bouwen de nieuwe website op onze eigen ontwikkelomgeving. Als de website klaar is voor gebruik, verhuizen wij uw domeinnaam (bijvoorbeeld www.voorbeeldpraktijk.nl) naar onze hostingpartij. Hiervoor hebben we een verhuistoken nodig, die u kunt opvragen bij uw huidige hostingpartij. Vergeet niet tijdig uw huidige hosting op te zeggen. Als we de nieuwe website verhuizen, betekent dit dat uw oude website wordt verwijderd. Het verhuizen duurt gemiddeld 4 uur en maximaal 2 werkdagen. Indien van toepassing stellen wij ook uw e-mail goed in, in het hostingpakket. E-mail valt niet onder standaard hosting.

Onderhoud

Wat houdt maandelijks onderhoud in (bij een website)?

Maandelijks onderhoud betekent dat wij uw website elke maand checken op nodige updates en deze indien nodig ook doorvoeren. Dit is belangrijk voor de beveiliging van uw website en om een goed werkende website te behouden. Naast de updates maken wij ook elk kwartaal een volledige back-up van uw website. Mocht er dan onverhoopt toch iets met uw website gebeuren, dan kunnen we deze back-up terugplaatsen.

Opzeggen

Ik wil mijn maandelijks CMS onderhoudsabonnement opzeggen, hoe moet ik dat doen?

Als u uw CMS onderhoudsabonnement wilt stopzetten, kunt u ons bellen of een e-mail sturen naar info@eHealth88.nl. U ontvangt via e-mail altijd een bevestiging. Let op! Als u het CMS onderhoudsabonnement stopzet, komt uw website te vervallen.

SEO

Wat houdt SEO precies in?

Zoekmachine optimalisatie (ook wel SEO genoemd) is één van de goedkoopste manieren om meer bezoekers naar de nieuwe website te krijgen. Onder zoekmachine optimalisatie verstaan we het optimaliseren van de website voor het beter vindbaar worden in de zoekmachines via organisch verkeer (dus geen advertenties).

Storing

Wat moet ik doen bij een storing?

Heeft u een storing of is uw website zelfs helemaal uit de lucht, bel ons dan gerust op 030 3200 380. Wij zoeken uit wat het probleem is en zullen het zo snel mogelijk verhelpen.

Ben ik alles kwijt na een storing?

Uw website wordt elke maand door ons geüpdate. Daarnaast wordt er ieder kwartaal een back-up van uw website gemaakt. Ook beveiligen wij uw website goed. Wanneer er onverhoopt toch iets met uw website gebeurd, kunnen wij een recente back-up van de website terugplaatsen en de problemen verhelpen. De kans dat u alles kwijt bent na een storing is dus erg klein.

Veiligheid

Hoe weet ik dat mijn website goed beveiligd is?

Staat er voor de url van de website HTTPS:// dan is de website goed beveiligd. De letter S staat voor security. Dit betekent dat uw website een extra beveiliging heeft waardoor bijvoorbeeld gegevens die worden verzonden via een contactformulier extra versleuteld zijn. Een webpagina is veilig als er een icoon van een slot in de browserbalk staat.

Is de veiligheid van mijn website geborgd bij eHealth88?

Bij eHealth88 houden wij uw website goed in de gaten. Doordat wij elke maand uw website aan de achterkant updaten blijft deze goed beschermd. Daarnaast activeren wij een SSL certificaat voor uw website wanneer uw website via ons wordt gehost, uw website staat dan in HTTPS in plaats van HTTP. Dit betekent dat uw website een extra beveiliging heeft waardoor bijvoorbeeld gegevens die worden verzonden via een contactformulier extra versleuteld zijn.

Website

Wat is een responsive website?

Al onze websites worden standaard responsive gebouwd. Dit betekent dat de informatie op de websites geschaald wordt weergeven op elk type apparaat. De website is daarmee dus ook goed toegankelijk op mobiele apparaten. Is iemand onderweg op zoek naar uw telefoonnummer of adres dan zijn de contactgegevens ook klikbaar, voor optimaal gebruik vanaf vanaf de mobiele telefoon.

Wie past de teksten op de website aan?

Wij richten de website zo in dat u zelf de teksten op de website aan kan passen. Wij schrijven hier een handleiding voor die u kunt gebruiken. Als u er niet uitkomt, kunt u altijd met een van onze collega’s bellen op 030 3200 380. Wij helpen u graag. Wilt u grotere veranderingen aanbrengen aan uw website? Stuur dan uw wensen per e-mail naar ons toe, zodat wij u een indicatie van de kosten kunnen geven.

Hoe kan ik lay-out aanpassingen op mijn website doorvoeren?

Om ervoor te zorgen dat de website goed blijft werken, passen wij de lay-out aan op basis van uw wensen. Als u uw wensen per e-mail naar ons toe stuurt, kunnen wij u een indicatie geven van de tijd die we hieraan besteden en de kosten hiervoor.

Ik heb al een website. Kunnen jullie de inhoud overnemen?

De inhoud van uw huidige website kunnen wij zeker overnemen als dit uw eigen teksten en foto’s zijn. Bij het opstarten van de nieuwe website, ontvangt u een lijstje met zaken die u bij ons kunt aanleveren.

Wat zijn de kosten die eHealth88 hanteert?

Als u meer wilt weten over de kosten voor bijvoorbeeld het maken van een website of mobiele app, neem dan contact met ons op via 030 3200 380 of stuur een e-mail naar info@eHealth88.nl. Zo kunnen wij een passend voorstel maken bij uw wensen.

Ik wil graag de website die eHealth88 gemaakt heeft, uitbreiden. Kan dat?

Als u uw website wilt uitbreiden dan is dat altijd mogelijk. Bijvoorbeeld als u een extra pagina wilt toevoegen aan het menu van uw website. Laat ons weten welke uitbreiding u wenst, dan maken wij het voor u in orde op de website. U kunt ook de teksten voor de betreffende pagina’s naar ons e-mailen, dan maken wij de pagina voor u op. U ontvangt van tevoren een indicatie van de kosten.

Kan ik mijn website koppelen aan een elektronisch patiëntendossier?

Het is mogelijk uw website te koppelen aan uw Elektronisch Patiëntendossier (EPD). Wij kunnen het EPD inladen op een daarvoor speciaal ingerichte pagina of we kunnen linken naar patientendossiers van bijvoorbeeld PAZIO, Pharmeon en Praktijkinfo. Als uw eigen EPD leverancier een online omgeving heeft, kijken we graag naar de mogelijkheden.

Hoe lang duurt het om een website te realiseren?

De tijd voor het realiseren van een website is afhankelijk van de grootte van de website. De gemiddelde doorlooptijd voor het ontwikkelen van een website ligt tussen de 4 en 12 weken.

Hoe lang duurt het om een mobiele applicatie te realiseren?

De tijd voor het realiseren van een mobiele applicatie is afhankelijk van de grootte en complexiteit van de applicatie. De gemiddelde doorlooptijd voor het ontwikkelen is tussen de 8 en 16 weken.

Wat houdt een online support chat service in?

De online support chat is het voeren van een gesprek met online getypte berichten tussen twee of meerdere personen. Op die manier wordt uw bezoeker direct en live ondersteund. Het is één van de meest laagdrempelige manieren voor websitebezoekers om in direct contact te komen met een zorgprofessional.  Daarnaast zorgt de support chat functionaliteit voor betere service en bereikbaarheid richting uw cliënten. Wanneer uw organisatie beter bereikbaar is, stijgt namelijk ook de cliënttevredenheid!

Kan ik bij eHealth88 terecht voor online support chat service?

Ja, wij realiseren een support chat service passend bij uw huisstijl. De chat service werkt ook goed op mobiele apparaten. Zo is uw organisatie op élk moment bereikbaar via élk apparaat. De bezoeker van uw website kan op zijn mobiele telefoon gemakkelijk de chatbox openen en snel een vraag stellen. Zo zorgt u er voor dat meer van uw bezoekers ook echt de informatie vinden die zij zoeken en daarmee ook eerder geneigd zijn om zich aan te melden bij uw organisatie. Wij bemannen de chat niet voor u, maar trainen graag de medewerker(s) van uw organisatie die deze taak op zich gaan nemen.

Zoeken..